2023年11月4日 星期六

贖回 atco.pri

自從派息8厘、不徵稅的atco.pri優先股在十月底贖回後,我便將回籠資金改為購入IG bonds。十一月初仍有投資級別債券「減價」(eg. Sysco Corporation),時機算是剛剛好。

不過美國最新公佈GDP為4.9%,聯儲又宣布不加息,因此債息回落令債價回升。之前週四五兩晚的債券賣價,很多產品已漲回不少。

市場憧憬下年六月起可能開始減息,儘管高通脹可能仍維持一段長時間,但隨著10年期債息逐步正常化,債市內的「錯價」情況未必會維持太久。近月投資者往往不是入得太多,而是入得太早。

下面帖子是一個特別的分享:專欄作者早於7年前預計環球資金將在加息環境下回籠美國市場,亦在2021年預料俄羅斯的戰爭野心。其視野與邏輯理論異常清晰,不過就可能預測得過早了一些。智者趁勢,所以邊走邊審時度勢是必須的。

https://lihkg.com/thread/3517532/page/1



2 則留言:

  1. Hi, cherry, 好耐冇傾, 市况動蕩,現時我嘅規劃係:1/4定期,1/4 us 短期tbills,1/4玩我專長的fixed-income,1/4 cash;過去两星期反向利用美債中債券收益率飙升,市場波動大批掃貨:ACP, AIG.PRA, AFGC, AGNCN,AIO, BC.PRB,CHSCM, CLM,CRF, EDF, EDI, LBRDP, NLY.PRG, OPP, RWT.PRA,SEAL.PRB, 已沽左1/3 +10~20%落袋, 雖然只投入美股 短短5年, 我觀察及體驗所得,當大眾恐慌掟貨之時,就係最好出擊時侯!過後往往收獲豐厚.
    另外ATCO系列亦係極好之dividend capture目標,每季除息空窗期乘股價波動建倉,等下一季除息套利離場.
    Sad, ATCO.I被贖回, 又少隻0扣税8厘.
    連登好多高人,睇佢地玩定期收益最大化, 你會學到好多野!~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝topow 你的詳細分享🙏好耐冇見呢!

      近月我集中睇Aaa至A3級別+財報佳的債券價格異動,夜晚真係幾攰😅再加上學生測驗週與進修課程,都希望多返哋休息。

      ATCO真係派息佳選,可惜依家啲公司都愈來愈醒目,會隨大市波動而逐步贖回手頭上最好的投資產品。連登投資台我有睇開,但fix-income我好少炒價~反而見到有好產品,我會prefer長期持有收息。

      遲啲美國開始返減息,便可「正常地」re-invest 主副收入及每月收息,不用像近期般晚晚痴住個市,還是真·被動投資最適合自己呢😅

      刪除