2022年5月18日 星期三

農業公司也有Below Par債券?

$2000入金的農業產品債券,可否對沖一下我們的投資倉位及生活成本?


https://stockviva.com/post/gJEO



我的Facebook Page:  https://bit.ly/32ka7pE


我的WhatsApp group 入谷方法: 可將今月$50-200的捐款收據,電郵至cherry.neverland@gmail.com


盈透證券開戶優惠:https://bit.ly/3rS2KBW

8 則留言:

  1. hello cherry,QT時期股債雙殺,long duration、Perpetual類固定收益被狠沽,造做黄金機會,畀我等現金流投資者大執平貨;近排入左CTDD 6.75% @ $22變7.6%、SJIJ 5.625%變8.2%、UZD 6.25% @ 21變7.4%又再加CMRE.PR.D 8.75%和 CMRE.PR.E 8.875%,两隻溢價大通縮,超抵買!
    NTR係canada化肥大廠,優質債券違約風險較低,收住息等贖回,謝謝好介紹,會入幾手。
    今年會加大債券投入,相信債市嚴重超殺,係以折價佈局債券之良機!
    個倉雖全紅,但今年現金流比上年double,創新高!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Topow的詳細分享!近日通脹加劇及股災爆發等,都為fix income締造不少入市機會。很多評級不錯的斬債也跌至$100樓下,呢啲機會以前真係唔多,所以同意資金雄厚的投資者,應好似你咁趁跌市入多啲👍

      現時好多人倉位也見紅(包括我🥲),不過買得股票都預咗波幅,最緊要係樓股債工作收入現金流etc乜都有啲。其實極長期咁睇,環球大市始終都會復甦。通脹丶能源等問題,歐美用幾年時間也可轉型收復(除非地緣政治局勢惡化)。我只係小市民,如其對外圍大市有太多揣測,倒不如先做好平日工作及管理好個人財政。大家也加油好運呢👍保持冷靜及審慎樂觀,便是逆市的最佳生存之道🍀

      刪除
    2. 對,工作穏定,keep fit,熊市不用mon住股價,只須set定price alert,身心健康,lucky自然來,一齊加油!

      刪除
    3. 對呢好似你咁做最醒目👍保持工作穩定及身體健康,再加上正常財政現金流,已是最佳的應對方法!雖然我文章常常hashtag”財務自由”,但其實我都重視工作。除非要照顧家人或年紀好大,否則工作收入的確是構建財富及對冲大市的好方法👌

      刪除
  2. 越危越有機,friday又加左$25.10@CMRE.PR.C 8.5%、$24.84@TRTN.PR.C 7.375%;我不喜歡購物,但在股市低潮時掃貨,低價鎖定優質現金流,才明白女人們如此喜愛shopping之原因!

    Triton International係全球最大貨櫃租貸,盈利穩定,旗下C優先股,2024年尾可能會贖回,Bermuda註册0扣税,短期park cash不俗,值得考慮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈topow我都愛shopping😆不過烏俄局勢未明朗,我都係偏向保守。我冇財政重擔,不過太過細膽🤔

      其實師兄荷包非常深厚,但我欣賞你humble + honest地分享自己的入貨及倉位部署。熊市總會過去,希望大家繼續持盈保泰和維持身心健康🍀

      刪除
    2. Market Timing不易,現在外圍壞消息不絶、risk off、恐慌;相信在市場情緒惡劣下,分段買入財政穩健能創造現金流資産,是不錯之策略。
      當中有不少sector嚴重超賣,譬如PIMCO high-yield CEF,市政債CEF,etc。
      Saas加了DDOG,入ADBE。
      正股如medicine,入左AZN、加了PFE;Biopharmaceutical
      不少被超殺,入了ILUM、REGN。
      開倉美股前,已定了time frame係5至10年,無須時刻關注,Let's the market figure it out!

      刪除
    3. 我都覺得現時市場過度panic,不過我見投資谷朋友也是趁現時市亂分段加注,心理質素真係好高👍都係嗰句:只要生活工作及現金流正常,應用一些「反人性」mentality反而是長遠部署的好對策。

      無論外圍幾衰,美股已算係the least of all evils。即使係最保守的人,倉位也應keep哋美元丶美股及美債👌

      你近日入這些discounted CEFs和生物製藥個股都頗吸引,我就諗緊加Tesla定oil stocks,不過最後可能也是加哋fix-income算數😅

      刪除