2020年12月14日 星期一

(秒投文章)台積電累跌幾日,圖表走勢可入貨?

我最近開始在秒投寫文章,歡迎大家click入去看一眼: 




秒投app的開戶是免費的,大家可隨意follow作者並留言。如你們有特別喜歡的題材想我寫,也請不吝賜教!感謝你們的支持:)

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 感謝阿壽師弟的支持🙏如你不介意也可在秒投follow番我呢🙇‍♀️ thanks!

      刪除
  2. 人人都可在這平台寫文章?? 好似幾有趣. 等我check下先.

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Joseph兄,是秒投職員搵我的丶合約亦說明稿酬計算方法。如你有興趣,不如主動reach out問下佢哋?但呢個平台要頻繁用app及開FB Page之類的👌

      刪除
    2. 你好啊 Joseph 如果有興趣 可以搵我;)
      susuca.mak@moleculez.co

      刪除